zaterdag 3 januari 2009

ding 23 de finish

Hè, hè de eindstreep is gehaald!



Ik stond niet direct te juichen om de cursus 23 dingen te gaan doen maar gaandeweg kwam ik toch wel hele leuke dingen tegen. De favoriete dingen voor mij zijn:

Flickr, het bewerken van foto's. Erg leuk om te doen

RSS feeds, die ik nu dus ook gebruik

Last.fm, heerlijk muziekje erbij

Googledocs, handige toepassing



23 dingen heeft mij wel weer nieuwe energie gegeven om weer wat intensiever op internet bezig te zijn en weer nieuwe ontdekkingen te doen. Ik was soms verrast door de mogelijkheden.
Ook gedurende de cursus leuk om met de collega's over de dingen te praten.
Ik ben nu wel blij dat de cursus als zodanig klaar is want het heeft veel tijd gekost, en ik hoop dan ook dat er in de organisatie wel wat mee gebeurt en niet na verloop van tijd helemaal wegebt.

23 dingen is voor mij een eyeopener geweest en ik ben blij dat ik de cursus gedaan heb. Ik zal zeker nog wel eens teruggrijpen op deze cursus.
Verder dank aan de coach voor de reacties!

1 opmerking:

FGJ zei

Dag Kleine Valk,
je bent er! Van harte, en ik onderschrijf helemaal wat jij ook zegt: hopen dat het opgepakt wordt ergens (niet te ver weg...)

Groet, FGJ